You're a lovekiller

Hejsan! Jobbat idag, det snöade i natt så det var sjukt dålig väglag ute på landsbygden. Inte alls kul att köra. Så har det varit sådär äckligt, smutsigt och blött idag och nu snöar det igen. Värdelös dag.. På flera sätt.

Aldrig trodde väl jag att jag skulle bli någon som inte gillar alla hjärtans dag, men nu är jag det. Fast oavsett om man har någon att "fira" dagen med eller inte, så är det ju ändå mycket roligare att bli uppvaktad och t.ex. få blommor eller choklad någon annan dag, än på en bestämd dag "bara för att man ska".

Jag ska i alla fall försöka låta bli datorn ikväll och ägna lite extra tid åt Arwen :) Och mig själv såklart. Jag har köpt choklad till mig själv idag, för det är ju alla
♥-ans dag och... (Bilden fick inte plats, klicka för att se den större..)
120214
Puss på dig älskling! 
120204

Postat av: Mamma

Många kramar till dig från din lilla mamma.

2012-02-14 @ 17:10:55
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: