Everybody need something, fighting for something.. I know what you're fighting for

Idag var det som sagt dags att klippa av håret! Känns inte som det var så länge sen sist, men jag kom fram till att det är ca. 5 månader sen, så det var nog på tiden :) Jag glömde lägga upp den där bilden jag pratade om, men det här var i alla fall min inspiration:
120229
Källa
Ni blir säkert jätteförvånade att jag inspireras av Rihanna.. ;)

Såhär såg jag ut i morse:
120229
Och såhär ser jag ut nu:
120229
Det känns jättekonstigt, finns ju liksom inget att ta i.. Men jag är väldigt nöjd :) Det var samma tjej som klippte mig förra gången, tycker hon är jätteduktig. Hon säger vad hon tycker och kommer med idéer. Det är ju inte så lätt för någon som inte kan riktigt att bestämma hur det ska vara, så det är ju skönt när någon som vet bättre kommer med synpunkter. Salong Pärlan it is!
120204

Postat av: Mamma

Oj vad fin du blev. =)

2012-03-01 @ 14:48:13
Postat av: Mina

Skitfin blev du! Klippte av mitt eget hår för ca en månad sedan, det var till naveln då och nu går det knappt till axlarna... Kändes jättekonstigt men man måste ju våga :)

2012-03-06 @ 13:52:06
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: