En grön sak (inte en grönsak)

Hej! Idag har det varit svinkallt (eller rysskallt?) ute och jag har jobbat.
Fastighetsskötaren har varit här och grejat med elementen (jag kom på att jag gjort fel felanmälan så det var därför det inte hände något. Gjorde rätt igår och sedan gick det fort!). Han tyckte att min termometer satt fel, för det är alltid kallare vid fönstren, och det fattar väl jag också men 14 grader (som det var i morse) är väl lite väl..? Hur som helst så grejade han lite ändå, med elementen och luftintaget ovanför fönstret, nu är det 16 grader men det känns bra mycket varmare än innan. Från luftintaget som är ovanför fönstret precis brevid mig där jag sitter just nu har det alltid blåst kallt, men han ändrade den så det går uppåt istället för nedåt. Det gjorde säkert en hel del.
Och jag var ganska nöjd att han kom medan jag inte var hemma, inte för att det är något fel på han så men han tjatar förj*kla mycket alltså, haha!

Ett tag efter jag kommit hem från jobbet så åkte jag iväg igen för att hämta min nya dammsugare som jag beställde i onsdags! Vilken raketfart den kom med! Fadde hoppade på bussen på vägen för att hjälpa mig att få hem den (we are friends, and that's what friends do..) eftersom det var en ganska stor kartong. 
Jag känner mig själv och vet att det inte är likt mig, men jag har faktiskt längtat! Inte för att jag gillar att städa, men för att det behövs. Jag har ju inte fått städa ordentligt sedan Arwen flyttade in eftersom den andra pajade precis då, och det blir ju hö, halm och inte minst hår efter den där lilla krabaten så det ska faktiskt bli skönt att få städa ordentligt :)
120203
Här är min superdammsugare!
Den är grön (miljövänlig alltså), ska vara ganska tystlåten av sig och har ett "supercoolt" 3-in-1 munstycke!
Nu ska Anna & Arwen få det rent och fint! :)

Förresten så har mitt öga fortfarande ryck. Eller igen. Det hade slutat i morse men sedan började det idag igen ungefär samma tid som det började igår. Jag tror jag blir knäpp!
111115

Postat av: Mamma

Vad liten och söt den var. =)

2012-02-03 @ 18:30:26
Postat av: Frida

Nice den var väldigt snygg :) Bra då är de nystädat tills jag kommer då? :D

2012-02-03 @ 19:48:48
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: hehe jorå, det rådet ska jag allt lyda. :P

Hade inte alla hjärtans dag varit Rickys och min årsdag så hade jag nog inte lagt ner allt för mycket tid i det hela.

2012-02-03 @ 23:16:17
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: