I really love you, you know that I do

Hallå! Idag har det stått jobb på schemat, ovanligt va? Jag är säkert den enda i hela landet som jobbat idag ;) Skojar! Vi har i alla fall blivit "testade" idag. Gjort skriftliga test för att förlänga medicin och-insulindelegationer (eller för att få det sistnämnda för min del..) Det dumma var att jag inte läst på om insulinet eftersom det blev bestämt idag att jag skulle passa på att göra det också, men det gick nog bra ändå tror jag. Det mesta är ju ändå ganska logiskt. Nu ska jag bara sticka någon och sen är det färdigt :)

Jag har tänkt på en sak, en helt annan sak. Varför finns det inte plåster eller tuggummi mot chokladberoende? Det finns ju för nikotin.. En affärsidé kanske - Chockolette! Jag skulle kunna äta ihjäl mig på choklad, och jag skojar inte. Det är som att min kropp skriker "GE MIG CHOKLAD!" Helt sjukt, jag vet.


110506
110702
Bilder från arkivet, med me & my lovers, bara för att.
Mhm..
120204

Postat av: Frida

Jag är också chokladberoende, känner allt som oftast att jag behöver choklad. Vi får baka kärleksmums när jag kommer ner tror jag :D

2012-02-06 @ 21:59:07
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: