People change, but we remains

Jahopp, då var jobbhelgen i full gång och nästan över också! Jag gjorde kvällen igår och dagen idag, därför den dåliga uppdateringen. Jag kände mig som en walking dead i morse när klockan ringde klockan fem. Min lilla kanin tyckte tydligen inte att jag behövde sova i natt, för han höll på att stöka runt hela natten så jag trodde att jag skulle bli GALEN! Han satt inne i sitt hus (som min snälla pappa by the way har byggt till honom ♥) och sparkade, eller vad han nu höll på med, så det smällde i buren och lät jättemycket! Annars var det bara första natten som jag störde mig på hans ljud, men det här var ju extremt. "Sov Arwen, SOOOV!"

Jag fick en sån himla härlig känsla tidigare idag. Jag kom ut genom dörren, och luften var sådär härligt kall, en blå molnfri himmel som skiftade lite i rosa, och precis när jag kom ut flög en kvittrande fågel förbi. Det kändes som vår! Det har varit superfint väder hela dagen, och när jag kom till stan när jag skulle åka hem hade det börjat mörkna lite och det var så fint! Hade inte kameran med mig (of course..) men tog lite bilder med mobilen :)
120114120114
120114
Det var verkligen mycket finare på riktigt, som ni säkert förstår. Det såg ut som en saga! Kanske låter löjligt (med tanke på hur stor skillnad det faktiskt är) men jag fick lite New York och- Brooklyn bridge-känsla!
111115

Postat av: Frida

Du skulle släppt ut han på golvet då ;) Hehe näe men han hade väl andra planer eller så kanske han hade drömt eller hade svårt att sova och ville ha lite kärlek :D

2012-01-14 @ 18:54:05
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: