I won't say a thing about the way you love me

Hej hallå! Igår lånade jag bilen och brummade in till stan för att ta en fika med fina tjejer ♥ Det var jätteroligt för vi (Jenny) lyckades samla ihop hela härliga gänget från gymnasiet så vi fick lite updates om varandras liv. Vissa av tjejerna har jag inte träffat sedan studenten eller "studentsommaren", så det var kul! :)

Här vräker snön ner. Det har kommit ungefär 2 dm i natt och jag har precis kommit in från en "liten" skottningstur med mamma. Vi kom dock inte så lång, för det är huuuur mycket som helst! Det känns mest som att man flyttar snön från ena änden av gårdsplanen till den andra. 
Jag är trött på det här nu, snön alltså. Det är som jag brukar säga/tänka, det räcker att det finns snö några dagar före jul och några dagar efter nyår, sen får det gärna gå upp i rök. Så det blir alldeles lagom för mig nu, eftersom jag åker tillbaka till ett (så vitt jag vet) fortfarande snöfritt Uddevalla i morgon. Synd bara att jag inte får ta med mig familjen ♥ Men nu får det här vädret faktiskt ta och ge sig, jag vill inte ha några stopp i tågtrafiken i morgon! En 12-timmars tågresa räcker gott och väl!
111224
I brist på annat kommer en bild på en julklapp jag glömde häromdagen.
Den här lilla filuren  låg i min julstrumpa (ja, jag har fortfarande en julstrumpa) på julaftons morgon :)
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: