He's got me singing that la la la

Idag har jag varit på en liten utflykt till Lysekil. Återigen kan jag inte skriva allt jag vill, men jag kommer kanske göra det senare och då kommer ni också förstå varför jag inte kan göra det nu.
Har i alla fall haft en härlig dag med underbara människor, ätit god mat och bara tagit det lugnt. Det har varit jättefint väder och nu är det sommar!
Var lite badsugen och bikinin låg i väskan, men det var lite för mycket maneter!
 
Nu har Arwen åkt iväg hem till Mikaela igen, i morgon bitti åker dom iväg på utställning. Jag jobbar så jag kan tyvärr inte följa med, men jag hoppas det går bra och att han är snäll, min lilla kille :) ♥

Postat av: Frida

Åh hade du kul? Usch usch för maneter så sjukt äckliga!
Åh vad kul, hoppas de går bra för honom och att han tar med sig något pris eller utmärkelse hem :D Berätta sen hur de gick!

2012-07-06 @ 11:43:07
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: