I realized I never gotten over you

Som ni har märkt har det varit tomt här i några dagar nu, men nu är min semestervecka slut! Varför måste tiden gå så himla fort? Jag har i alla fall haft en bra vecka, lugn och mysig. Kommer berätta senare vad jag gjort, om jag kommer ihåg, orkar och känner att det är något värt att skriva om så i efterhand.
 
Har i alla fall en intressant sak att skriva om med massa bilder som jag ska visa någon dag, men i morgon är det "back to normal", börjar jobba igen halv fyra i morgon eftermiddag.
 
Just nu sitter jag och kollar på film på tv11. Kollade på Heartbreak girl men nu var den tydligen slut, utan att jag ens märkte det. Trodde det var reklam haha.. Hur slutade den?
Källa
Ja ja, jag kan nog lista ut hur den slutade ändå. Är så trött på såna filmer som man redan i början kan säga hur det kommer bli. Typ att dom kommer bli kära, sen blir det något missförstånd och någon av dom blir arg/sur/ledsen, allt är skit för båda två ett tag och sedan återförenas dom och allt blir bra. Slut. Är mer sugen på skräckisar och zombiefilmer just nu, men bara det att jag inte vågar kolla på såna själv, haha! I-landsproblem, vad annars?

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: