It's so familiar, like we met somewhere before

Igår var jag iväg på en liten "utflykt" igen. Umgicks med människor jag älskar, åt grillat och njöt av sommaren (eller försökte i alla fall, men någon sommarvärme var det ju inte..) Kom hem sent igår kväll och hade ingen lust att starta datorn för att blogga om något jag ändå inte kan skriva så mycket om, hehe.
Lysekil it is :)
Idag har jag tvättat, och tänkte städa men det är Tough Love-maraton på 3:an så jag blir nog sittandes här till klockan fyra då det är slut. Det gick igår med såg jag innan jag åkte iväg, men jag kunde ju inte kolla då. Jag älskar Tough Love, så gripande haha! Första gången jag såg det satt jag en hel dag och kollade, och sedan tänkte jag som dom pratar i en vecka. Blir lite skadad... Haha :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: