Lips that felt just like the inside of a rose

Så skönt med sovmorgon, tänkte jag och så vaknade jag klockan åtta. Helt värdelöst ju, kunde inte andas. Men lite frukost, nässpray, en alvedon och en dusch senare känner jag mig lite bättre. Brukar egentligen inte ta alvedon och sånt när jag är förkyld. Tycker det är onödigt att stoppa i sig sånt och en förkylning går ju alltid över, men jag har ju inte tagit semester för att vara hemma och vara sjuk! Idag är det kalas hos moster, och det kändes som mitt huvud vägde 100 kg, så det fick bli lite så ändå.
 
Nu ska jag bara vänta på att tiden ska gå, och försöka bestämma mig för vad det blir till jeansen och kavajen som jag med hjälp av Frida bestämt att jag ska ha på mig. Fast jag såg på Peace & Love att man kan gå i bara jeans, bh och en öppen hoodie också, kanske något nytt?
Man behöver ju inte se ut så man mår, så jag hoppas jag ser bättre ut ;)


Postat av: Frida

Du var skitsnygg :D Haha var kanske de jag skulle kört på då med min P&L-hoodie? :P

2012-07-08 @ 17:50:17
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: