Good girl gone bad - gone good

Jag köpte ju alla Rihannas album för några månader sedan, och nu när det har varit så mycket "Rihanna-frosseri" för mig senaste tiden har jag ju såklart lyssnat på alla. Har med mig dom i bilen när jag jobbar, där spenderar jag mycket tid så man får väl passa på att förena nytta med nöje. :)
 
Hur som helst tror jag att jag har kommit fram till varför jag inte fattat tycke för Rihanna på riktigt förrän 2010 när Loud kom. Det är så enkelt att hon var inte bra innan det, bara lite här och där. Nu när jag lyssnat igenom alla albumen inser jag att det bara finns två-tre, högst fyra, bra låtar på Music of the sun och A girl like me, men de flesta låtarna är väldigt lika varandra och det är mest bara "lalala" "nanana" "oooh" "baby boy" osv. (fast just nu har jag råkat fastna för två nya låtar på A girl like me, bara för att jag råkar gilla sånt där "lalala"-trams just nu). På Good girl gone bad och Rated R är det sju-åtta låtar jag gillar, medan det är fullpott på Loud och Talk that talk.

Första och enda gången jag har sett Rihanna live (hittils, iiiih!) var 2008. Då var Don't stop the music den överlägset bästa låten på hela konserten, men nu finns det många kandidater för det, så det kommer helt enkelt bli grymt! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: