He's more than a man, and this is more than love

Jag är helt lost vilken dag det är idag, har flera gånger nu kommit fram till att det är fredag men det känns verkligen inte så. Det blir ju så upp-och-ner när man är ledig en dag eller två mitt i veckan, så det känns som måndag eller något idag, men det är bara att lyda och ha fredags-mys ikväll :) Ska ändå jobba i helgen så det spelar ju mindre roll..

Vad hände förresten med vädret? Förra veckan var det nästan 30 grader varmt varje dag, nu är det 10.. Inte okej! Och detta ska kallas sommarmånad?

Anyway, från det ena till det andra, hur skön är inte den här då?
120601
Han är lite lik mig, jag brukar slänga både ben och armar utanför sängen när jag sover, hehe. :)
120517

Postat av: Frida

Haha sötis <3

2012-06-03 @ 10:55:37
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: