Honestly, you turned out to be the best thing I never had

Det blev en liten kvällspromenad, skönt att bara kunna ta på sig ett par skor och gå ut. Fast så varmt är det egentligen inte, men jag låtsas :)

Jag hade tänkt ta lite bilder med mobilen men jag traskade runt helt lost i musikens värld och i mina egna tankar, så jag glömde bort det. Ett bra sätt att göra sig av med envisa tankar är att skriva ner dom (det har mamma lärt mig ♥) så jag har suttit och skrivit allt jag kunde komma att tänka på på papper. Fem sidor i ett A5-block krävdes det men nu känner jag mig "renad" :) Ska elda upp dom sen, eller riva dom i tusen små bitar. Vad tjänar det till egentligen att gå runt och älta saker? Just det, ingenting! Så nu får det vara slut på det :)

Jag kom i alla fall ihåg att ta in lite gott till Arwen. Försökte få honom att posa mitt i det gröna men han ville inte det, undrar varför? ;)
Fick en bild i alla fall men blixten på mobilkameran var dock lite väl stark.. Och jag vet att det ser ut som bladlöss eller något på bladen, but it's not!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: