I just met you, and this is crazy

Känner mig lite smått förvirrad när jag loggar in och dom har gjort om hela blogg.se. Jag orkar inte nu! Är helt slut.. Måste dagarna vara så hektiska hela tiden?

När jag loggade in stod det att jag hade 10 nya kommentarer och tänkte herregud vad har hänt? Så många kommentarer har jag aldrig. Men den hade letat fram lite gamla kommentarer som jag inte godkänt av olika själ, bl.a. en riktigt creepy one om att islam kommer ta över Sverige och det är bäst att konvertera innan det är för sent.. Ehm ja.. Jag raderade den kommentaren!

Såg också att all text i menyn på min blogg är pytteliten nu, ska ordna det i helgen men ni får stå ut så länge :)

Min kropp är trött och jobbig så nu är det dags för lite vila. En dag kvar, sen är det helg!

 


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: