I'll never give myself to another the way I gave it to you

Min mage är i uppror. Titta bara på nedräknaren på startsidan på min blogg! Frida ringde mig nyss och jag tänkte "snälla nej, nej, nej, inga dåliga nyheter!" men det hade hon inte. Inga bra heller för den delen, men viktigast av allt - inga dåliga. Hoppet finns kvar! Orkar inte bli så besviken en gång till... Får hålla koll på fredag, då Rihanna ska spela i Norge, och se vad som händer. Snälla ni, håll alla tummar och tår ni har för att det går vägen den här gången!
 
Som grädde på moset ska jag klippa mig om några timmar och det gör inte saken bättre, är jättenervös. Men det kan i alla fall inte bli värre än fult, och ogräset växer ju alltid ut igen. Frågan är bara: rak lugg eller inte?
Såhär ser det ut nu, smutsigt och jäkligt :P


Postat av: Mamma

Du är alltid söt i alla fall. =)

Svar: Tack mamma, du med :)
Anna

2012-06-26 @ 15:27:40
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: