Music is all I need

Idag älskar jag livet lite mer än vanligt! Sommaren kom visst tillbaka fast det såg hopplöst ut ett tag. Jag har varit iväg till Torp nu och köpt en jeansjacka, som jag har letat efter länge, och inhandlat lite "bra-att-ha-på-festival-grejer". Jag blir så himla glad när jag tänker på det, det liksom bubblar inom mig. Snart är det dags, galet! :)

Jeansjacka från Gina Tricot

Och såhär ser jag ut idag!

Ny tunika från Ellos, älskar spetsen!
Och nya shorts från Rutstore.se. Mina jeansshorts som jag köpte förra sommaren har blivit för stora, både bra och dåligt, men därför behövde jag nya :)
 
Kul att jag alltid tror att det ska vara lugnt på Torp när jag åker dit, bara för att jag lyckats pricka in lugna dagar många gånger annars. Men nu har väl många säkert redan helg, sommarlov och/eller semester och gud vad folk handlade gräddfil, gräslök, dill, sill, grädde, jordgubbar och allt vad det nu ska vara till midsommar! Jag satsar på att äta jordgubbar, det får bli det enda midsommarfirandet för min del, eftersom jag jobbar. Men det ska ändå regna sägs det så jag bryr mig inte så värst.

Och en liten rolig parentes bara, chaffisen som körde bussen hem från Torp såg ut som en ung "Dr. McSteamy" från Grey's Anatomy. Dr. Sloan alltså, hehe :)
Källa

Postat av: Mamma

Du har lite dålig koll på när det är storhelger och så.

Svar: Ja jag har visst det :)
Anna

2012-06-21 @ 19:15:16
Postat av: Frida

As snygga jeans och snygg tunika!! Vart hittar du alla snygga saker?!?!?
Haha en riktigt läckerbit till chaufför då med andra ord :P haha flörta du med han då? ;) hihi

2012-06-22 @ 12:01:26
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: