Questions existing

I morgon ska golvet i källargången här i huset målas, står det på lappar som sitter uppe. Vi som bor här nere får gå in och ut på baksidan (vilken tur att jag fått fixat låset på altandörren, annars hade jag vägrat) fram till klockan 16. Frågan är bara.. från och med när? Måste jag gå ut på baksidan när jag ska gå till jobbet halv sju? Och om det regnar i morgon bitti och jag ska skynda mig för att hinna med bussen tio över sex, måste jag springa runt hela huset då?
 
Har i och för sig svårt att tro att sånt folk börjar arbeta klockan sex på morgonen, men det kan ju vara bra att veta, faktiskt. Den som skrev lappen tror nog inte att det finns andra människor som jobbar på onsdagar, och speciellt inte vi som bor här nere i "källaren".
Får väl spana i morgon och se om det är någon där ute. Är det någon som ser bra ut kan jag ju låtsas att jag har glömt ;)


Postat av: Frida

Jag lovar dig dem börjar inte jobba så tidigt :P Haha de är helt rätt, spana på!! :D

2012-06-19 @ 22:06:50
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Vad spännande det hade kunnat bli om du hade varit ovetande om den felande låset du hade förut.

2012-06-20 @ 18:49:08
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: