So don't nobody start a fight

Skulle sagt att det är skönt att helgen är över men det kommer en måndag också då jag inte är ledig, så inte riktigt än.. Men jag säger då det att det är tur att man får köra bil i jobbet så man kan dra på lite feelgood-musik (läs: Rihanna) på hög volym så man slipper höra alla tankar som snurrar i huvudet. Men det är lika bra att inte säga något mer så har jag inget sagt..

Fortsätter på musik-spåret istället. Det var ju ESC här för ett tag sedan (no kidding) och det enda jag har skrivit om det är Woho! Sverige vann! Och det var grymt, men visst fanns det andra bra låtar med? Jag gillar Litauens bidrag, fastän han såg otroligt töntig ut i sin pimpade ögonbindel och kanske ännu värre när han hade tagit av den och började jucka, så tycker jag faktiskt att låten är väldigt fin.
120610
Källa
(Bilden är en Spotify-länk, jag orkar inte titta på honom och studioversionen är bättre än live. Vill ni däremot se honom finns en länk till YouTube här. Och ja, jag gillar att göra såna här bilder, in case you haven't noticed..)

Dock är jag liiite allergisk mot all dålig engelska som härjar i ESC, men ibland kan man ju bortse från det. Som när Dima Bilan vann för Ryssland för ett par år sedan (första gången med Never let you go, för han har väl vunnit 2 gånger?), jag älskade honom men jag har nog aldrig hört någon med så dåligt uttal. Fast han var ju i och för sig snygg också.. Hehe!
120517

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: