The truth of the matter is; replacing you is so easy

Herregud! Nu har jag ansträngt mig så det räcker en hel livstid! Ni vet de där möblerna jag la upp från Jysk häromdagen? Jag bestämde mig för att jag ska ha den där bänken (och det var extrapris t.o.m. i morgon)! Men jag betalar ju inte 2800 kr i frakt, så jag åkte dit och köpte den i butik, tänkte att det fixar ju jag att få hem den själv.. Men herrej*vlar vad den vägde! När lagerkillen kom ut med den och han knappt kunde lyfta den från sin vagn tänkte jag bara hur ska jag få hem den här? Och varför är jag så envis och ska göra allt själv istället för att be någon om hjälp?
Men skam den som ger sig, eller vad brukar man säga? Nu står den här i min hall (ouppackad), mina fingrar värker, jag är helt skakis i armarna och händerna och jag orkar inte ens tänka på att jag ska montera ihop skiten också, men den står där! Och det var trots allt inte ett jobb värt 2800 spänn!
120602
Självklart kommer det en bild när jag lyckats få ihop den :) Nu ska jag ladda om och dra till jobbet. Hoppas ni får en fortsatt bra dag! :)
120517

Postat av: Frida

Hihihi du är rolig du!! Vi kvinnor är också starka :D Jag och mamma trodde de hade blivit något fel där med frakten så vi kolla, helt jävla sjukt ju. Hur kan frakten vara så dyr, man måste ju nästan maila och fråga dem :S

2012-06-02 @ 15:25:30
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: