Just get out of my head

120612
Vem tycker det är roligast att kaninen ska ut, Anna eller Arwen?

Vi var ute en liten sväng här för en stund sedan, tänkte att han skulle hoppa ut själv om jag öppnade dörren men inte! Fick lyfta ut den lilla fegisen till slut :) Men han är ganska tuff ändå, bryr sig inte för fem öre att det sitter en katt några meter bort och glor på honom. Jag tog Arwen i famnen och gick fram och satte mig framför katten, som nosade lite på asvtånd och backade sedan sakta därifrån. Arwen däremot var stencool, satt helt stilla i mitt knä och verkade inte bry sig alls. :)
120612
Gjorde ett litet kollage med några halvdöda blommor jag hittade att fota.. :)

Ska snart laga lite god middag till mig själv men annars händer det inte mycket idag. Försöker hålla tankarna i styr, tänka sig att det kan vara så svårt? Men en sak ska ni veta... I'm awesome!
120517

Postat av: Frida

Haha jag tror de är Anna som tycker de är roligast :D haha



Klart du är awesome, de är vi båda!! :D

2012-06-12 @ 18:02:06
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: