Fred & kärlek!

Hejsan! Det här känns så tråkigt just nu för jag gör nästan ingenting mer än att jobba. Är helt slut när jag kommer hem, blev nog räddad från att sova bort hela kvällen av ett sms från mamma :)
120613
Källa
Hade i alla fall fått ett mail från Peace&Love idag där det stod att de kommit ut med spelschemat för festivalen nu! Är så taggad! Rihanna kommer inte spela förrän vid midnatt, vilket innebär att jag kommer ha tid att umgås med Frida, som ska jobba där :) Awesome!
Lite roligt dock att ett band varav jag "känner" två utav medlemmarna ska spela samma dag och samma tid som Rihanna, fast på en annan (säkert mycket mindre) scen såklart. Nej då.. Jag är ironisk, det är inte alls roligt. Hoppas jag slipper se dom på festivalområdet överhuvudtaget, men det som är kul är att det är miljontals mil mellan deras nivåer. Typ det bästa man kan hitta och det sämsta, haha.
120517

Postat av: Anonym

Nu är jag hemma.

2012-06-13 @ 18:53:27
Postat av: Anonym

Förstår vad du menar.

2012-06-13 @ 18:56:23
Postat av: Frida

Ska bli så kul, jag hoppas vi hinner hänga lite har ju inte alls fått schemat än men har jag tur så är jag ledig den dagen :D Fast jag börjar nog inte jobba förrän på kvällskvisten så vi har hela dagen på oss, beroende på hur mycket du vill umgås med familjen.



Vilka är dem du "känner"??

2012-06-13 @ 19:39:35
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Vet inte varför jag blev anonym i inläggen nedan.

Svar: Jag förstod att det var du ändå :)
Anna

2012-06-14 @ 20:10:40
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: