Let me show you how we do

Det var värst vad händig man blir (tvingas vara) när man är singel och bor ensam. Bänken? Ja, den är ihopskruvad! Jag gör ju uppenbarligen som jag själv vill, så när jag läste manualen och fick se det här...
120603
... så struntade jag i det (fast dom kanske bara menar att en man inte ska göra det ensam, utan att han behöver hjälp av en kvinna.. Eller vad tror ni?) Det gick i alla fall jättebra ändå! Bara att det tog en och en halv timme istället för en halvtimme som det stod att det skulle göra. Men jag är supernöjd! Den är verkligen precis det jag letade efter och jag känner mig väldigt nöjd med mig själv faktiskt, haha. Är jag inte duktig? :)
120603
120603
120603
Vad tycks? :)
120517

Postat av: Frida

Haha vad skulle männen göra utan oss kvinnor? Dem skulle ju inte klara någonting ju :P

Vad fint de blev, Klara tyckte också de. Haha har Arwen invigt den än då? Måste vara kul med något nytt att klättra på :D

2012-06-03 @ 21:18:49
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Adina

Vad fin den där bänken va :)

2012-06-06 @ 22:56:58
URL: http://nattstad.se/AdinaMickelsson
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: