I see the sign, I'm smiling but I'm terrified

Jag är ledig idag vilket betyder sovmorgon! Bytte schema i måndags och jobbar heltid nu, så det har blivit många långa dagar den här veckan som jag inte riktigt är van vid. Får dessutom jobba två helger i rad nu men det är ju inget som jag inte överlevt förut :)

Har varit i stan en sväng idag, till biblioteket bl.a. och lånat några nya ljudböcker (eller mp3-böcker..). Behöver mitt sömnmedel, kan inte somna utan att lyssna på något. Jag lånade Jan Guillous Fienden inom oss och Martina Haags Hemma hos Martina. Har lyssnat på böcker om mord, kidnappare och galningar de senaste månaderna så det kan behövas lite annat. 
120608
Vad har ni för er denna fredag? Själv ska jag göra LCHF-pizza och hoppas på att det kommer något bra på tv:n ikväll :)
120517

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: