Where have you been? 'Cause I never see you out

Då var det bara timmar kvar till avresa. Känns så absurt alltihop, kan inte riktigt förstå att det är dags. Och det känns jätteskumt att det står en tom kaninbur här, vet inte hur många gånger igår kväll och nu på morgonen jag varit på väg att göra något eller säga något till Arwen, saker som jag inte tänker på annars. Men han verkar ha det bra hos Mikaela, har jag sett efter hon laddat upp några bilder på facebook :)
 
Har gjort min dagliga googling på Rihanna och allt verkar bra. Nu ska det sista packas och sedan är jag redo! Målade naglarna igår kväll med, hur länge sen var inte det!?
 
Mina händer ser blåa ut, men.. det är dom inte! :)


Postat av: I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

svar: Hahah men eller hur och jag har typ bara två veckor kvar :P
Tiden går för snabbt. Var det inte igår som jag fyllde 18 år?
It´s scary.

2012-06-29 @ 13:43:55
URL: http://iambaam.blogg.se
Postat av: farferis

Arwen har det jätte bra! :)
han är ute å märker revir i hagen haha.. :))

2012-06-30 @ 10:51:39
URL: http://www.farferis.n.nu
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: