I-landsproblem

Jag hittade ingen mobil. Inte för att jag hade tänkt köpa någon just idag, men jag hittade ingen bra i alla fall. Hade skrivit upp några som jag sett på nätet som jag tycker verkar bra, men hittade bara två utav dom i affärerna. Den ena i fel färg och den andra var enorm. Kanske lättare att köpa online ändå, fast bara det att jag inte vill ha en som är för stor. Jag har inte så stora händer och jag vill ju gärna kunna hålla i telefonen.. Haha. I-landsproblem!

Fick med mig lite annat rolig hem i alla fall som jag visar senare. Bl.a. ett linne från Gina Tricot. Tycker dom har jättefina kläder där, och det kanske bara är jag som är korkad och inte fattar.. Men många av deras kläder är ju genomskinliga, och jag förstår inte vad det är tänkt att man ska ha under så det ska se bra ut. Därför vet jag inte om jag ska behålla linnet, men jag ska prova mig fram och se om jag hittar någon lösning på ännu ett i-landsproblem.

Och när vi ändå pratar om problem, så bakade jag muffins idag.. Blåbärsmuffins, som jag slängde i lite hallon i med eftersom jag inte hade tillräckligt med blåbär.. Som vanligt blev det inga konstverk utav det (jag ska köpa en muffinsplåt för det funkar ju inte med bara pappersformar) utan det bara flöt ut. Men förhoppningsvis är dom goda ändå. Ni får dock ingen bild, eftersom dom blev så fula, men här är iaf boken som receptet kommer ifrån:
120326
Köpte en Kycklingfilé-bok och en Muffins-bok på Fyndet (bok-rea-affären) när Frida var här. 10 kr/st.
120204

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: