Stop thinking you can run over me

Dagen har spenderats på Bohusgården på "TES Kick-off"! (Inför det nya planeringssystemet)
120320
Källa
Dagen började med att jag missade en timmes sovmorgon, för jag trodde att vi började sju men det var visst åtta. Men jag fick i alla fall en lugn stund på morgonen för ovanlighetens skull och satt och tittade på Rix morron zoo på tv.

Annars har det varit en bra dag. Vi har fått lite (mycket) info om allt det nya, grejat med de nya smartphone:sen vi ska få till jobbet (själv vill jag ha en ny nu.. Förut var det ju nytt bara att man hade en touchtelefon, men nu har det gått så långt att även en touchmobil kan vara gammal..), och så har vi nästan ätit ihjäl oss. Först åt jag frukost hemma, sen var det macka och kaffe/te en stund efter vi börjat. Fanns även fri tillgång till godis, glass, frukt och läsk/dricka.. Drack lite mer te.. Sen var det lunchbuffé. Kall mat, varm mat, god mat. Flera olika efterrätter. Kakor. Ännu mer godis. Och sedan lite mer godis. Och lite till fika. Är helt slut nu efter allt ätandet, kommer nog inte behöva mat på en vecka nu. :)

Nu är det i alla fall inte så långt kvar tills vi sätter igång! Ser fram emot det, tror det blir jättebra! :)
120204

Postat av: Frida

Gott i gott, du slapp gå hungrig i alla fall ;) hehe

2012-03-20 @ 17:45:35
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Fullproppad på alla sätt nu då.

2012-03-20 @ 18:09:49
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: