Taking over you empire

Funderade på vad den här helgen skulle ha att erbjuda och hade precis kommit på saker att hålla mig själv sysselsatt med under dagen.. Så kom jag ut från duschen och hade ett missat samtal och ett sms. Kan du jobba ikväll? Visst, jag har ju inget liv ändå så det är väl lika bra :)

Skämt å sido, det är inte så illa som det låter. Men jag har i alla fall hunnit med lite av det jag tänkte göra idag, har varit på Second hand (förvånade?) och handlat mat.
120331
Dagens Second hand-fynd. En porslinsburk som jag köpte bara för att den var så fin, kan säkert komma på något roligt att lägga i den, en kruka som jag tänkte ha på bordet ute (med blommor i, förstås) och två ljushållare som passar fint på köksbordet, matchar både duken och mattan :)

Nu ska jag snart dra mig, börjar klockan två redan. Hoppas ni får en trevlig kväll! :)
120204

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: