Here we go

Jag var ju ledig två dagar i rad här i veckan, tisdag & onsdag, och det blev ganska långtråkigt. I alla fall andra dagen. Vad gör man liksom? Kan ju inte gå runt och städa och laga mat hela dagarna när jag är ledig.. Så jag funderade lite över vad jag ska hitta på nu i helgen när jag är ledig, men det löste sig självt! Går in och jobbar i morgon kväll, så nu behöver jag inte tänka mer på det. Visserligen kanske det tråkigaste passet att jobba, men det blir goa pengar när jag går in på min lediga helg. :)

Slänger in två bilder som togs i morse (med mobilkamera) när klockan var ca. tjugo i sju. Älskar när man märker att det blir ljusare för varje dag! :)
120302
120302
Önskar er alla en trevlig helg! :)
120204

Postat av: Frida

Detsamma :)

2012-03-02 @ 18:53:08
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: