Your temper's just as bad as mine is

Då var en lång arbetsvecka påbörjad. Har haft ganska roligt idag faktiskt, himla härliga människor man jobbar tillsammans med :)

Annars har jag inte mycket att skriva idag, slänger in några bilder på min lilla sötnos istället som jag tog med mobilen igår.
120305
120305
Om han är på rätt humör kan jag få han att ligga som en liten bebis i min famn, så kliar jag honom på huvudet eller kinden och då ligger han och blundar och är precis hur mysig som helst ♥
120204

Postat av: Frida

Vilka söta bilder och vilken liten myspys han är :D

2012-03-05 @ 19:12:03
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Han ser så nöjd och avslappnad ut.

2012-03-06 @ 15:47:33
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: