För varenda unge

Jag har precis kollat på Humorgalan på tv4play, missade ju det igår eftersom jag jobbade. Skickade faktiskt iväg ett sms och anmälde mig som värdsförälder, och jag ska skicka tillbaka det blåa kuvertet så inte polisen kommer efter mig, haha! Nej, men allvarligt, 100 kr i månaden ingenting om man har en inkomst. Och det är faktiskt värt det, finns ju massa andra saker man köper som egentligen bara är onödigt så varför inte bidra till en bättre värld istället?
120502
Källa
Klicka på bilden om du också är sugen på att bli världsförälder,
eller bara vill veta mer.
120402

Postat av: I AM BAAM - Göteborg EditionI

Så jäkla bra gjort av dig :D Ja, faktiskt - har man en stadig inkomst så är ju 100 spänn inte särskilt mycket.

2012-05-02 @ 16:33:18
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: