Say you gotta leave, but I know you wanna stay

Långledig helg var det ja.. Börjar tröttna nu, dessutom regnar det idag och om jag inte bara har drömt det så har det stormat som bara den i natt.
Tänkte åka till stan och ordna lite grejer idag men jag har ingen lust att ens gå utanför dörren. Tänkte bl.a. gå tillbaka med mina gummistövlar. De nya som jag fick bytt till mig i höstas har också gått sönder.
120514
Men jag hatar att gå tillbaka med grejer, dom kommer säkert säga att det är mitt eget fel or whatever. Förra gången sa dom att det såg ut som någon skurit i stövlen.. Visst är dom lite slitna men det är väl skillnad på slitet och hål? Tycker jag i alla fall :) Och man måste ju få gå i sina skor utan att dom går sönder. Men jag gör nog det någon annan dag när jag känner mig mer.. på hugget! Haha.

Meningslöst med ett inlägg om trasiga gummistövlar, haha. Hoppas ni har något roligare för er :)
120402

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: