I'm kicking asses

Det bra med att ha ett sånt jobb som jag har, med lite oregelbunda tider, är att det är skönt att ha lediga dagar mitt i veckan. Man kan liksom handla, shoppa, eller vad som helst egentligen utan att det knappt är något folk i affärerna. Så jag åkte till Torp idag, när jag var ledig mitt i veckan. Det jag inte tänkte på var att alla andra med "vanliga" jobb och dom som går i skolan också är lediga idag, så det var fullt med folk!

Tänkte i alla fall köpa en klocka på Ur&penn som jag sett i deras reklamblad, men den var jätteful i verkligheten så jag shoppade skor istället.
120517
Gladiatorsandaler från
dinsko, eftersom mina andra älsklingar bokstavligen ramlade isär förra sommaren..
120517

Postat av: Mamma

Fina sandaler.

2012-05-18 @ 16:32:02
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: