Before you came into my life I missed you so bad

Oftast är det jag som ligger och sover framför tv:n, men i lördags när vi (jag) tittade på Så mycket bättre var det någon annan som låg framför tv:n och hade lite svårt att hålla ögonen öppna, haha.. Så söt :)
En kanin kanske inte är världens mest sällskapliga djur och han är jättejobbig ibland som ska tugga på allt och hålla på.. Men varje gång han får mig att le - när han gör sina glädjeskut, kommer och klättrar och nosar på mig, jagar saker som man sitter och äter på eller bara är allmänt söt, så är han mer än guld värd, min lilla bebis ♥

Postat av: Frida

Härligt, du har då verkligen funnit dig din prins :)

2012-11-12 @ 21:32:44
Postat av: Mamma

Fin han är!!

2012-11-13 @ 15:19:34
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: