Diamonds world tour ♥

I morse var jag uppe vid halv nio för att få köpt biljetter för att få se the only girl in the world!
Blev sjukt stressad när det kom upp att det var kö och grejer, och de första försöken jag gjorde att söka biljetter misslyckades eftersom det redan var bokat. Men när klockan var ungefär tio över nio så var biljetterna mina och jag är överlycklig! ♥
Källan till bilden försvann, så jag struntar i den..

Just nu sitter jag och lyssnar på "förhandsvisningen" på Unapologetic iTunes, då den inte finns på Spotify än.. Kan hända att den fysiska skivan redan ligger i min brevlåda, eftersom jag förhandsbokat den, men jag orkar inte gå och kolla nu. Hur som helst låter det grymt! ♥

Postat av: Frida

Vad kul, grattis. Har du någon att gå med??

Svar: Ja Emelie förmodligen :) kanske nån mer, men vet inte riktigt än :)
Anna

2012-11-19 @ 15:14:20
Postat av: Frida

Okej vad kul, hoppas du slipper gå själv. På tal om spelning, på lördag ses vi!! <3

Svar: Ja :D
Anna

2012-11-20 @ 07:48:34
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: