Your love is perfection, please point me in the right direction

För att inte somna förut sysselsatte jag mig en stund med att göra i ordning på min skohylla i klädkammaren. Lite mer orgniserat nu, med märkningar på alla skokartonger så jag vet vilka skor som finns i vilken låda. Med tanke på att det fortfarande stod någon annans namn på vissa kartonger så var det ju ett bra tag sedan jag strukturerade upp där sist. :P
 
Sedan har jag provat ut kläder inför helgen, för då bär det av till Gävle för att gå på Ladies Night med mamma och Frida. Varför Gävle? undrar ni säkert... Men det bara blev så, att det passade oss bäst den här helgen :) Ska bli väldigt roligt, inte minst att få träffa hälften av mina käraste ♥
Källa

Postat av: Mamma

Vi ses i morgon gumman. =)

Svar: Ja det gör vi :)
Anna

2012-11-23 @ 16:02:08
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: