7 cities, 7 days, 7 shows

När jag var på väg till jobbet i förut, gick runt på stan medan jag väntade på bussen, dök jag nästan med huvudet före ner i Metro-lådan när jag fick se Rihanna på löpsedeln och en rubrik där det stod att hon kommer till Sverige!
Hon ska göra en mini-lanseringsturné för sitt nya album som släpps den 19 november, där hon kommer besöka sju städer på sju dagar - och Stockholm är en av dom! 16 november.. Jag började direkt kolla hur jag jobbar och om jag skulle kunna ta mig dit.. Läste sedan resten av arikeln och där står det att det fortfarande är oklart om vem som helst kommer att kunna köpa biljetter, eller om det bara är vissa inbjudna som får komma. Skämtar dom!? Jag vill dit!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: