Go hate, talk shit, it's all on the paper

När jag kom hem från jobbet idag, plockade jag fram dammsugaren och började städa. Say what!? Kände mig mer levande än död vid den tidpunkten, men städandet blev gjort på något sätt. Det behövdes eftersom Arwen fäller så mycket nu så det räcker att titta på honom så flyger det massor av hår omkring honom, så det känns skönt nu! :)
 
Det låg ett stort paket i min brevlåda idag, innehållande en fin bok..
RIHANNA: The last girl on earth
 
Snubblade över den på Tradera när jag letade efter något annat, and I freaking love her så nu är den min! :) Mycket snygga bilder och en del text, och det var ingen match att vinna auktionen heller för det var ingen annan som ville ha den, hehe. ♥

Postat av: Frida

Var också inte i ett sådant flow idag, så jag har städat och fixat matlådor för resten av arbetsveckan :D Hade inte mjölken tagit slut så hade jag bakat också :P hehe
De är dem auktionerna som är bäst :P haha

2012-10-02 @ 20:43:22
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: