Got my middle finger up, I don't really give a f*ck

Sitter här och myser med massa tända ljus, tycker det är så kallt jämt så det värmer gott :) Har fått hem två nya filmer idag från Lovefilm.se. Den här gången blev det The Hunger Games (har läst ut boken, den var grym!) och Battleship (vill se den bara för att bästa Rihanna är med i den). Skulle vilja titta på den förstnämnda redan nu, för jag längtar efter att se den, men är alldeles för trött för att orka hålla mig vaken under en hel film som är över två timmar lång.
Har varit så konstigt trött på sista tiden, haft konstigt ont i huvudet och varit lite yr emellanåt, igår ganska mycket. Kom på igår kväll att det kan ju vara efter att jag lämnade blod sist, då jag inte varit jätteflitig att ta dom där järntabletterna. Vill inte ta dom för tätt eftersom jag fick så ont i magen att jag trodde jag skulle dö första gången, men får skärpa mig lite. Järnbrist är ju inget man vill ha! Känner mig i alla fall bättre efter att jag tog en tablett igår kväll, yeay me ;)

Postat av: Mamma

Ja du ska nog inte slarva med dem.

2012-10-05 @ 19:25:53
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: