I try to catch myself, but I'm out of control

Gårdagen bara försvann, hann inte med. Kände mig som en "walking dead" när jag kom hem, hehe. Tog i alla fall en bild som jag tänkte lägga upp här, men längre än så kom jag inte.
Köpte ett par underbart fina värmeljushållare på häromdagen :)
 
Veckans enda lediga dag idag, har hunnit med tvätten som inte blev gjord i söndags då jag blev tvungen att jobba och har även varit på Torp en sväng och shoppat lite :) Den här mysiga tröjan fick följa med mig hem:
Den är lite mindre blå på riktigt och mjukare än vad den ser ut att vara på bilden, and I love it! :)

Postat av: Frida

Var jättefin och såg väldigt mysig ut:) Vart köpte du den?

Svar: Tack :) På H&M :)
Anna

2012-10-04 @ 20:24:47
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: