I want your time and your full attention

Jag var tvungen att skratta lite när jag kom hem och såg den här lappen ligga innanför dörren:
Det handlar alltså om den här sprickan som går runt halva dörren:
När jag flyttade hit, för ganska exakt 2 år och 2 månader sedan, så påpekade vi detta "felet" för fastighetsskötaren och jag har bestämt för mig att det skulle fixas ganska omgående. För ca. 1 år sedan (?) när jag hade fastighetsskötaren här av en annan anledning, såg han det här och kom på att "just det, det skulle vi ju fixa!" och sa då att det kanske skulle ordnas redan samma vecka. Som ni ser har det inte hänt än, men nu så!
Bra framförhållning har dom också. Om jag nu inte skulle vilja att dom kommer i morgon kl. 7, så skulle jag meddelat det idag (förmodar jag att dom menar?) före kl. 16. Bara det att när jag kom hem och såg lappen så var klockan redan över 16. Men men, jag har ändå gått hemifrån en bra stund innan dom kommer so I don't mind! :)

Postat av: Mamma

Hoppas de gör mer än målar!

Svar: Ja måla hjälper ju inte mycket, det är ju inte färgen som saknas.
Anna

2012-10-09 @ 18:25:52
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: