It feels like more than distance between us

Kul när man kommer till tvättstugan, lägger i tvätten, stänger luckan, startar maskinen och den inte fungerar! Luckan är låst och vägrar öppna sig och mina kläder ligger där inne! Haha.. Fick upp skiten tillslut i alla fall, och får nöja mig med en tvättmaskin. Var ju dock inte så länge sedan jag tvättade så det klarar sig, bara att jag hade slängt ner lite extra för att "passa på" när det inte var så mycket annat. Typiskt!
 
Här är i alla fall en bild på skorna jag köpte häromdagen, hur sköna som helst :)
Älskar dom! :)

Postat av: Frida

Snygga!!

2012-10-14 @ 19:35:03
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Fina skor!

2012-10-14 @ 20:30:14
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: