Out of my life, out of my head.. Don't wanna think about it

Ännu en kall men fin höstdag :) Passande att det rullade in lite pengar på kontot igår, för jag kände för att shoppa idag! Var på Second hand först och köpte en myslampa till jobbet, haha.. Vi möblerade om häromdagen och en lampa som inte gick att släcka utan att dra ut sladden åkte ut. Detta förstörde tydligen hela dagen - att inte kunna ha mysbelysning på morgonen, utan vara tvungen att tända i taket, haha, så jag köpte en ny :)
 
Sedan har jag varit på Torp en sväng, hittade en jacka på Vero Moda sist jag var där, men hade inte pengar då. Men som sagt - lönen kom igår!
 
Nu ska jag strax kolla på reprisen av det sista avsnittet av Torka aldrig tårar utan handskar, eftersom jag jobbade i måndagskväll också och missade det igen!

Postat av: Frida

Har inte följt den men är den bra? Går ju att kolla på svt play om man så vill :P Är den värd att se?

Svar: Den var jättebra, verkligen värd att se!
Anna

2012-10-27 @ 18:42:02
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Vilken fin jacka. Men den tål nog inte västkust väder.

Svar: Tack :) Får ha den i kombination med ett paraply.
Anna

2012-10-28 @ 17:38:50
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: