Så mycket bättre

Häromdagen "skrev" jag ett långt blogginlägg i huvudet om Så mycket bättre. Skulle sedan skriva ner det, men när jag nästan var färdig råkade jag radera allting och sen försvann det från mitt huvud. Skrev ner orden igen men det blev inte bra, blev liksom inte samma sak. Därav har jag inte skrivit någonting om detta, men självklart kollade jag, eftersom världens bästa Darin är med, och jag tycker det var väldigt bra och roligt att se - och bättre kommer det med all sannolikhet att bli!
Källa
Galet snygg kille! ♥
 
Det jag tänke skriva häromdagen handlade om en utav Darins låtar som är/har varit väldigt speciell för mig. Jag ska försöka återskapa det inlägget när jag har rätt känsla för det ;) Men så länge lyssnar vi på Stockholm!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: