Try to tell you no, but my body keep on telling you 'yes'

Idag har jag varit och gjort mig av med lite hår :) Var så less på det igår så jag gick och bokade en tid hos frisören. Skippade luggen den här gången, eftersom den ändå aldrig är eller kommer att vara så som jag vill att den ska vara. 
En halvkass cam-bild, men ungefär så blev det ;) Försökte ta en bättre bild, men av någon anledning tycker min webb-kamera ibland att det är roligt att vända bilden horisontellt - det tycker inte jag och det går inte vända tillbaka. Så det fick duga såhär :)
 
Skönt i alla fall att bli av med håret! :) I morgon börjar en lång jobbhelg, kanske startar bra.. om jag har tur! Hehe..

Postat av: Frida

Fin du blev <3 Ha en bra helg! :)

Svar: Tack! Och detsamma :)
Anna

2012-10-18 @ 20:12:59
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Vad skönt att vara nyklippt. Fin som vanligt.

Svar: Tack :)
Anna

2012-10-20 @ 11:07:07
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: