With every step we take it just get better

Tydligen ska det installeras något fibernätverk här i huset nu, och tydligen sker detta precis utanför min dörr.. Hörde att det var massa gubbar där ute och grejade igår, och vid halv tio i morse väcktes jag av att dom borrade och förde ett himla oväsen. Inte det att det var för tidigt på morgonen, men det lät så jäkla högt eftersom dom praktiskt taget borrar in i min klädkammare. De första orden som lämnade mina läppar idag, ungefär en halv sekund efter att jag vaknat, var What the f*ck!?
 
Haha, skön start på dagen liksom.. Istället för att försöka somna om när dom tystnat (vilket var lika bra för annars hade jag fått samma uppvaknande en gång till) så hämtade jag datorn och satte på en film. Ännu en som jag "hyrt" från Lovefilm.se.
Bra och sevärd film!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: