You think I'm just too serious, I think you're full of shit

Jobb, jobb, jobb.. Vad mer ska man göra liksom? :) Bestämde mig för att köra en sockerfri vecka igen, så har så gott som varit utan socker i tre dagar nu. Det dröjer inte länge innan man får abstinensbesvär, haha, och nu har jag ont i huvudet med. Men förhoppningen är väl att sötsuget ska försvinna/minska.
 
Blev lite förvånad när jag läste tidningen idag och fick se en bild på exakt samma sak som jag la upp en bild på igår, nämligen den här:
Fast i artikeln nämnde dom inte ens "kassaskåpet" (bara jag som tycker det är konstigt att det hänger där eller?) utan att det står Hovult istället för Hovhult på bl.a. den här skylten. Något som jag aldrig lagt märke till. Den ansvarige påstod i alla fall att det inte var ett slarvigt misstag från deras sida, utan att någon varit lite rolig och tagit bort ett h. Mitt i ordet... Var skulle det ha fått plats, undrar jag?

Postat av: Mamma

H kanske ligger i kassaskåpet! =)

Svar: Ja vem vet! :)
Anna

2012-10-24 @ 19:01:07
Postat av: Frida

Haha du är rolig du mamma!

Haha roligt, någon har tagit bort h:t och dragit ihop bokstäverna?! haha. Tänkte inte heller på att det saknades :P
Kan inte du skriva en insändare och fråga om det där kassaskåpet? Haha du kan ju fråga om dem låst in h:t då också? :P

2012-10-25 @ 02:01:13
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: