Chocolate-love ♥

Veckans enda lediga dag har snart nått sitt slut. Dagen har passerat förbi ganska obemärkt, jag har varit och handlat, lagat lite mat och mest tagit det lugnt. Välbehövligt :)
Ska väl inte säga för mycket (peppar, peppar, ta i trä - jag har äntligen förstått betydelsen av det uttrycket) men fastän det inte känns som att förkylningen ens har brutit ut riktigt känns det ändå som att jag är på bättringsvägen, så det är skönt. Har väl kurerat mig bra :)
 
En "må-bra-sak" som jag brukar köra med när jag är sjuk, eller lite när som helst när jag tycker att jag "förtjänat" det, är choklad. Självklart var jag tvungen att prova nya Marabou Crunchy Corn, fastän jag inte tyckte det lät som någon höjdare. Det var den inte heller, men choklad är choklad så det var gott ändå!
Har såklart provat nya Marabou Vit också. Den var god, men det är samma som Marabou Vinter som fanns som Limited Edition för något år sedan.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: