I just need you now

Igår sov jag, länge.. Sedan jobbade jag kvällen, hade inte tid att sätta på datorn innan jobbet och ingen lust efter. Idag är jag ledig, äntligen! Men det är bara en dag så den är snart förbi, speciellt eftersom jag sov länge idag med.
 
Ska strax sticka iväg och hämta ett paket som jag fick sms om igår, min mobil är tillbaka! Jag hade förväntat mig att det skulle ta minst två veckor, för det har det alltid gjort innan när jag lämnat in mobiler på service, men jag skickade den i onsdags så det har inte ens gått en vecka. På sätt och vis känns det lite oroväckande att jag får tillbaka den så fort, men jag hoppas att allt är i sin ordning nu. :)
 
Igår var det nästan sommarvärme, det skulle det bli idag med sa folk, men det var inte sant. Nu är det höst.. By the way, liksom.. 

Postat av: Frida

Haha fast de är ingen garanti att den är fixad för att dem har haft den länge :P När jag lämna in min när jag bodde i Kalmar så hade Nokia den i 10 dagar utan att göra någonting med den, tror bara att dem satt och kolla på den medan dem hade fikarast och hoppades på att den skulle laga sig själv :P

2012-09-11 @ 15:46:07
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: