Here we go again

1 september och LCHF var det ja.. Orkar ni ens fortsätta läsa om mina "nu ska jag köra nystart-idéer" så blir jag lite förvånad, men jag har kommit fram till varför det inte funkar för mig. Jag gillar att njuta av det goda i livet, visst får man väl äta vissa saker med måtta och man kan ju försöka att inte överkonsumera kolhydrater och framförallt socker.. Man kan försöka äta mer grönsaker, bra produkter istället för light-produkter osv. Det kan hända att kroppen mår bra av att vara utan kolhydrater, men jag gör det inte. Är jag sugen på en macka så vill jag kunna ta en macka, och inte behöva tänka att jag "får" inte. Varför spendera en livstid på att försöka låta bli det man tycker om? :)
 
Så nu skiter jag i det här, och tänker bara köra i den grad jag känner för just för dagen. Satsar på att försöka börja röra på mig lite mer i stället för det måste göra ännu mer nytta tänker jag :) För det var ju första gången jag sa det med, men har tänkt prova något nytt.. Berättar om det någon anna gång, ifall det händer någon gång ;)

Arkivbild, på tal om att njuta av det goda i livet.. Mmmm!

Postat av: Frida

Vi ska njuta av allt de goda när jag kommer ner :D

2012-09-07 @ 22:28:29
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: