Men at work

Har inte orkat (eller ens tänkt på att..) blogga något idag, känner mig så seg. Har det rätt bra här i min soffa men det blir lite långtråkigt ibland. Tänkte titta på Kristallen ikväll, och se om det är något kul. Annars ville jag bara säga hur mycket jag gillar den här nya serien:
Källa
Men at work
 
Har visserligen bara sett ett avsnitt (två gånger) men jag anar redan en ny favvo-serie! Gillar alla fyra, men Michael Cassidy (han som håller i skylten) lite extra. För er som inte vet spelade han ZachThe O.C, en ganska stel, tråkig och självisk kille som förstörde för Seth & Summer och man blev så arg på honom ibland. Dock är hans karaktär i Men at work riktigt rolig och härlig, like it! :)


Postat av: Frida

Äskar han till höger, han var med i Las Vegas min favoritserie :P

Svar: Jag gillar också han :)
Anna

2012-09-04 @ 21:20:46
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: